Innebandyfrun

Kims semesterträning

Det är inte alltid lätt att få tid på gymmet, eller ens en självklarhet att det finns ett vettigt gym. Som heltidsspelande innebandyspelare är det dock viktigt att bibehålla fysiken för att inte försäsongen ska bli trögstartad. Och såklart för att han hela tiden vill bli ännu bättre!

Om ni är på semester, vill tappa era mammakilon eller känner för att köra ett styrkepass hemma. Här kommer ett träningsprogram!

Klicka på respektive övning för YouTube-instruktion (dock inte av Kim.. så kul ska vi inte ha)

Här är ett av Kims alla träningspass:

Kör 5 varv av dessa övningar, i en följd. Sen börjar varvet om efter 1 minuts vila.

20 burpees
20 armhävningar
20 crazy ivans (med Pennan som vikt annars går det bra att köra med bara rotation)
20 fällknivar
20 utfallshopp
20 superman

Skriv gärna i kommentarsfältet om ni testat!

Eller varför inte på Instagram @josefinnilsson22 eller @kimnilsson70

kimnilsson_training

Skapa en blogg på Vimedbarn.se du också, klicka här! Och du har väl inte missat topplistorna, klicka här!
Kommentarer

Lämna ett svar

Läs mer om hur vi behandlar personuppgifter i vår integritetspolicy.
stats